مشاوره با وکیل کرج - گروه وکلای البرز | مشاوره حقوقی - وکالت دعاوی
مشاوره با وکیل کرج

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در کرج

مشاوره با وکیل کرج – وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی شخصی است که شما در صورت داشتن یک مشکل حقوقی و یا تصمیم به طرح دعوا جهت اخذ مشاوره یا وکالت دادن، به وی مراجعه می کنید.

بزرگترین رسالت یک وکیل دادگستری و مهم ترین کاری که وکیل انتخابی برای موکل خود می کند آگاه کردن موکل از عاقبت و نتیجه یک دعوا و نشان دادن راه درست به موکل است. یک وکیل خوب دادگستری این حس را به موکل می دهد که در انتخاب خود اشتباه نکرده است .

وکیل دادگستری موکل را از طرح دعوا به روش آزمون و خطا و انجام هزینه های متعدد بر حذر داشته و به نوعی داشتن یک وکیل دادگستری با تجربه نه تنها هزینه اضافی نیست بلکه در هزینه ها صرفه جویی هم می نماید.

بسیار بعید است که یک فرد عادی و فاقد تجربه و دانش حقوقی به همه مقررات و قوانین و راهکارهای حقوقی آگاه باشد ، پس الزاما باید جهت پرونده های خود ، از وکیل متخصص و با تجربه استفاده نمایید.

بنابراین برای موفقیت در یک دعوا بهتر است حتما وکیل دادگستری و مشاور حقوقی داشته باشید و به هیچ وجه خودتان وکیل خودتان نشوید و به هیچ وجه به تبلیغات درج شده روی محصولات بعضی انتشارات تحت این عنوان که «وکیل خود باشید» توجه ننمایید. ما به عنوان متخصص این حرفه حتی به یک وکیل دادگستری با تجربه هم توصیه می کنیم که وکیل خود نباشد و برای مشکل شخصی خود، وکیل بگیرد.

 

مشاوره با وکیل کرج
مشاوره با وکیل کرج

نحوه مشاوره با وکیل کرج / گروه حقوقی وکلای البرز

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با وکلای متخصص ما در دفتر خدمات حقوقی البرز در ارتباط باشید.

نحوه ارتباط با ما به صورت مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی می باشد.

جهت دریافت مشاوره حضوری پس از تعیین وقت از طریق شماره ۰۹۳۷۹۲۱۹۸۹۰ ، به آدرس کرج ، طالقانی شمالی ، برج سایه ، طبقه ده ، واحد ۳۱ ، مراجعه نمایید.

و جهت دریافت مشاوره تلفنی ، ابتدا فرم مشاوره در صفحه نخست سایت را پر کرده و سپس منتظر تماس کارشناس ما جهت هماهنگی و تعیین وقت باشید .

مدت زمان مشاوره تلفنی ، سی دقیقه می باشد که این زمان قابل تمدید است.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
به مشاوره نیاز دارید ؟
سلام
نیاز به مشاوره آنلاین دارید ؟
اگر نرم افزار واتس‌آپ ندارید لطفاً با شماره 09122643517 جهت مشاوره تماس بگیرید.